luni, 29 august 2011

Dizzy ..

Sunt ametita, mi-e rau si as dormi 1 an fara intrerupere. Sunt stresata, nervoasa si deprimata. As face orice sa ies din starea asta... Sunt ametita de berile de aseara, de salata cu ton, de ciolanul din ciorba aia de fasole, de monotonia ce a intervenit intre noi 2, de discutiile inutile pe care le avem.
El, cel pe care il iubesc al naibii de mult pentru ca mi-a fost alaturi in cel mai greu moment al vietii mele, care a fost langa mine cand am facut cea mai importanta alegere din viata mea, a inceput sa ma dezamageasca. Putin cate putin.

Nu imi dau seama de ce, dar am cazut amandoi in rutina de a ne lua la cearta pentru orice rahat. Ne contrazicem, ne batem coarne in coarne si nu o scoatem la capat. Eu nu renunt pentru ca stiu ca am dreptate, el nu renunta pentru ca este mai in varsta decat mine si crede ca le stie pe toate.
Suntem 2 prosti.

Urmeaza sa plec la munca, unde toata lumea ma pupa in cur... De ce? Pentru ca am ajuns foarte repede la functia de acum, pentru ca am progresat foarte rapid, pentru ca sunt a dracului, pentru ca sunt muierea perfecta in imaginatia prostilor de acolo.

Mai nou, sunt si psholog. De cand statutul asta? De cand ma stiu.
De ce? Alejandra le-a incercat pe toate, bune rele, absolut toate. Chiar daca parintii mei imi interziceau anumite lucruri, eu mi-am facut de cap. Si sunt patita, trecuta prin toate, experimentata si tocmai asta m-a facut sa fiu a naibii. Cand ii dai unui om un deget, iti ia toata mana, sau eventual te ia cu totul.

Toti au de spus o problema, personala desigur, ca doar Ale e psiholog. Ala nu o mai iubeste pe aia ca s-au despartit urat de prea multe ori. Asta a spus ieri. Maine vine la mine si imi spune ca s-au impacat. El e prost, ea e o proasta mai mare ca nu stie ce vrea. I le spun pe fata si apoi sper sa inteleaga ceva din ce ii explic eu.
Altul este sufocat de o "ea" care l-a ajutat si l-a inteles de fiecare data. Dar nu prea o mai suporta. Ok ... Spune-i si ei, discutati, daca tot e atat de intelegatoare, sigur va intelege si asta. Si tot asa ...

Altul, are o problema cu mine. De ce il tot bat cand comenteaza ceva la mine?! Uhmm...sunt mai agresiva de fel, dar promit sa INCERC sa nu mai fac asta...

Astazi, o sa fie atat de mare plictiseala, incat o sa o iau razna si voi avea chiar eu nevoie de un psiholog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu