miercuri, 31 august 2011

Nu te-am uitat ...

Poate crezi ca te-am uitat intr-un coltisor al inimii, te-am lasat acolo pustiit, tacut si dezamagit. Dar nu e asa. Inca imi mai este dor de tine. Inca mai vad stelele care ne mangaiau in noptile dulci ... Inca iti mai simt mangaierea tandra si afectuoasa.
Nu te pot abandona, nu pot sa te las de unul singur. Chiar daca sunt atat de departe, cu sufletul sunt langa tine, langa sufletul tau.
Stiu ca timpul nu sterge trecutul, ca timpul doar ajuta la alinarea dureri, nu vindeca rani adanci, dar in sper sa ma ierti, sa intelegi intr-un final ca nu este atat de negru pe cat simti. Sper cu timpul sa vezi ca te-am iubit, sa vezi si partile bune, sa realizezi cat te mult m-a durut sa plec.
Inca iti mai simt prezenta uneori, inca ma doare si pe mine ca te-am lasat acolo, de izbeliste. Nu vreau sa ma vezi ca pe o nenorocita ce te-a parasit fara motiv, ca pe o prefacuta care nu te-a iubit. Ar fi o imagine prea cruda si desigur, prea neadevarata.
Sper doar ca intr-o zi sa fii capabil sa te uiti la mine, sa te intalnesti cu mine si sa imi poti spune ca nu iti mai otravesti sufletul cu o ura inutila, infinita. Nu are rost.

Dar e decizia ta. Asta este alegerea ta, buna sau rea, dupa cum o consideri tu.Nimic nu mai depinde de mine....

Erai totul pentru mine, cel mai frumos, marinimos, suflet curat si inocenta ... Iarta-ma daca odata cu plecarea mea am luat si asta dupa mine. Poate iti vei gasi perechea, cea care sa nu te raneasca, cea care sa nu aiba nevoie de nimic decat de tine. Cea care sa ti se dedice tie in totalitate ...

Te inteleg, crede-ma, la fel ai plecat si tu odata, fara ramas-bun. Ai luat cu tine tot ce era mai bun din mine. Ai lasat demonul din mine sa a acapareze, sa isi faca cunoscuta vointa. M-ai lasat asteptand, plangand, ca o proasta ... Dar eu te-am iertat, am trecut peste greseala ta imensa. Am ingropat-o adanc si am lasat-o acolo sa putrezeasca, pana la descompunere.

Acum, cand ai revenit la mine, ai adunat ponoasele de atunci, micul diavol creat de tine, de plecarea ta, de neintelegerea ta. Si totusi, acum se pare ca eu nu merit intelegere.

Wish you for the best ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu