marți, 6 septembrie 2011

Transformare....



Acum, ca am adoptat un nou stil de viata, acum ca nu mai sunt copilul de 10 ani care eram inainte, trebuie sa imi schimb si lookul ... si hainele...si atitudinea.
M-am programat frumos la coafor, mi-am luat produse pentru par, sa arate perfect, mi-am revizuit vestimentatia. Acum voi deveni doamna pe care doreste sa o aiba langa el. Nu mai sunt eu, cea copilaroasa, cea jucausa, cea care facea totul din impuls. Acum sunt manierata, gandesc de 13 ori inainte sa fac ceva. Acum sunt alta.

Mi-am facut parul de un saten deschis, foarte curat si foarte intens. Frizura mea denota seriozitate si implicare. Nu imi mai trebuie nimic acum.
Urmeaza vizita mult asteptata: sa merg la dentist. Imi voi reface dantura, voi avea grija ce mananc pentru a o putea mentine cat mai stralucitoare. Am inceput sa merg la fitness, sa mai dau jos din burtica, si tot asa. Fac tot ce trebuie pentru a-mi proclama "SCHIMBAREA" ...

Sper sa fie surprins, sa fie pe placul lui ca acum are o femeie langa el, nu o copila gata sa izbucneasca in plans de la cea mai mica vorba urata, de la cea mai mica jignire. Acum are o femeie impunatoare, independenta, care stie ce vrea si stie ce face pentru a obtine acel lucru. O femeie fara suflet, din care nu au mai ramas decat vointa si ambitia.


 Voi fi exact ceea ce isi doreste, dar va suporta consecintele.

Un comentariu: