vineri, 26 august 2011

For my dudette ...

Dude, i miss you! Badly! Mi-e dor sa stam in aceeasi banca, mi-e dor sa ne prostim ca 2 cretine ce sunte, mi-e dor sa imi mai povestesti ce moarta esti dupa Flaw. Mi-e dor sa ne mai spargem capetele si botu ... Mi-e dor d genunchiul ala in gura...
Mi-e dor sa iesim in pauza, u fiind plina de nervi si cerandu-mi o tigare pe care o pufaiai cu atata pofta. Mi-e dor sa stam sa scriem povesti SF, mi-e dor sa il fac pe Alex sa vorbeasca cu tine si sa te fac pe tine sa vorbesti cu el. Mi-e dor sa te vad razand, mi-e dor sa te iau in brate atunci cand esti plina de draci. Mi-e dor sa imi bat capul sa deslusesc ce ai atunci cand incep sa plangi brusc. Mi-e dor sa mai stau sa iti mangai pisicu. Mi-e dor de seara in care am iesit in Bebe si ai agatat si tu primul tip in toata viata ta.

Mi-e dor de zilele in care copiam ca disperatele din caiet sau de pe fituicile alea minuscule la Asigurari sau cu cartea sub ghiozdan la teza la Economie unde am luat amandoua 10 .... Mi-e dor de "Turul galeriei" pe vremea cand toti eram blana la Conta ... Mi-e dor sa ne plimbam prin oras, mi-e dor sa te vizitez la munca atunci cand nu am ce face...

Mi-e dor de zilele in care ma sustineai in ideea de a fugi de acasa...Mi-e dor de zilele alea in care planuiam escapada noastra...Mi-e dor de zilele in care stateam toate in parc, ne povesteam fiecare offurile si apoi ne amuzam ...
Mi-e dor de ziua in care a venit la noi Domnu "Ce v-as fute pe toate aici" ...ziua in care i-ai zis k o sa ii futi o bata in cap de o sa i se culce instantaneu ...Mi-e dor de zilele in care plangeam impreuna ca 2 proaste, dupa vreo iubire pierduta...

Mi-e dor de ziua in care am fost la cofetarie si am bagat in noi 2 prajituri imense ... pana nu mai puteam nici sa ne miscam... Mi-e dor de Max care imi regula piciorul ... Mi-e dor sa stau sa ma joc cu mitzele tale...

Mi-e dor de atat de multe lucruri facute impreuna ... Si ca sa stii, inca mai am certificatele de casatorie, inca te mai iubesc  ... Mai mult decat la inceput ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu