vineri, 26 august 2011

Today i'm feeling numb ...

Ascult o melodie foarte draga mie... Dead by april - Losing you....
Sunt oboita, satula de cararile intortocheate ale vietii, satula sa traiesc ... Am pierdut vointa de a mai trai, simt ca nu am pentru cine sau nu am pentru ce... Si nu! Nu sunt pe perioada rosie...sunt doar intr-o perioada grea a vietii... E greu sa te intretii de unul singur, avand in vedere ca nu am un salariu genial ... Munca asta ma termina psihic, mai deloc fizic.
Dar povestea mea nu o va sti niciun apropiat, nu o va afla nimeni si nu ar avea de ce sa ma compatimeasca... Urasc sa vad mila fata de mine in ochii altora, urasc sa fiu compatimita.. Am si eu un orgoliu, iar acela este deosebit de mare ...
E ciudat cum fiecare client, mai mic sau mai mare, pare sa poarte in ochi intreaga durere. Fiecare isi spune povestea sa, prin felul in care comanda, prin felul cum se comporta si cum vorbeste. Fiecare, fara sa vrea, imi arata intenstitatea durerii pe care o suporta, doza de indiferenta fata de altii, dragostea pe care o poarta cuiva...
Am inceput sa retin deja expresiile clientilor mei fideli... Unii au curajul sa mai stea la o poveste in caz ca le dureaza comanda, altii, parca ar spune ceva dar nu au curaj.
Am deja o clienta care revine saptamana de saptamana, da o comanda mare si stie ca dureaza. O doamna eleganta, ce nu pare foarte in varsta, rujata nu prea strident, cu un machiaj natural mai tot timpul, cu o piele catifelata si parfumata din cap pana in picioare...Incepe sa imi povesteasca ce a mai facut ea saptamana asta, cum s-a chinuit ea cu copiii, cat a muncit pentru banutii pe care ii are... Se vede in ochii ei ca ascunde o poveste dureroasa, ca a suportat multe la viata ei...
Odata, a avut si ea un sot. Acel sot care o insela, o batea si totusi o intretinea. Dupa ce s-au despartit, acesta i-a luat copiii, i-a luat casa, i-a lut absolut tot ce avea, nici macar demnitatea nu i-a mai ramas. A lasat-o in curul gol, fara un acoperis deasupra capului. A ajuns sa faca multe lucruri pe bani, pana a ajuns sa aiba o suma considerabila, cu ajutorul unui domn cu o avere imensa, care a iubit-o foarte mult. Acum, are aceeasi slujba, ofera clipe de vis, clipe de neuitat mai bine spus, domnilor deosebit de generosi. Si fara scuza, a inceput sa ii placa. De ce sa nu faci un lucru pe bani mai ales daca iti si place?
Dar inca o doare, inca nu a ajuns sa isi vada iar fetitele si inca spera ca intr-o zi o vor cauta ele macar.  Inca spera sa nu ramana dezamagite la ceea ce vor afla si vor vedea. Spera sa nu fie rusinate de ceea ce face mama lor pentru a trai...macar de pe o zi pe alta...

Dar eu nu voi ajunge asa...cel putin nu partea cu copii si partea cu sotul. Nu voi permite nimanui sa ma loveasca, sa ma jigneasca sau sa ma umileasca. Nici femeia de cea mai joasa speta nu merita asa ceva. Nu voi ajunge sa duc dorul celui care odata m-a ranit enorm, celui care si-a batut joc de mine, celui pe care l-am crezut un inger iar acum m-a lasat in cadere libera. Toti cei ce imi vor face rau, vor plati. Si nu eu le voi oferi plata, ci destinul, roata aia nenorocita ce se intoarce de fiecare data...


"Love me or leave me!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu