marți, 16 august 2011

Nu am stare ...

De o vreme ma tot gandesc la trecutul meu, trecutul meu dureros, cu dese momente de fericire. Mi-e dor sa fiu copil, sa nu stiu ce e viata, sa ma uit la ai mei ca la felul paispe cand spun ca viata e grea.
Mi-e dor sa ma joc cu mingea pe strada, in fata blocului, sa fiu copilul ala caruia nu ii pasa de nimic si de nimeni.

Dar zilele alea au trecut, s-au dus la fel de repede cum s-au dus si anii de liceu, la fel cum s-a dus jumate, sau hai fie, un sfert din viata mea, fara sa realizez nimic important, fara sa imi dau seama ce s-a intamplat cu mine in tot acel timp.

Stiam de pe atunci ca o sa ma astepte zile grele, ca o sa ma zbat sa traiesc de pe o zi pe alta, stiam ca o imbatranesc, ca o sa ma maturizez, si sincer de asta mi-a fost cel mai teama. Stiam ca timpul este pretios si tocmai din acest motiv am preferat sa traiesc fiecare clipa cu maxima intensitate, sa imi fac viata frumoasa pe moment, nu conteaza a doua zi. Conteaza momentul asta, ora asta, minutul si secunda asta.

Ma vad ajungand, usor usor in locul parintilor mei. Sunt poate la fel de stresata ca mama si ma enervez mai usor decat tata... Grea viata...
Dar pana la urma a fost alegerea mea sa plec de acasa, sa fiu pe cont propriu, pe banii mei, pe munca mea. Sa traiesc viitorul meu, nu cel dorit de cineva anume, nu unul dictat, ci un viitor la nimereala, unul imprevizibil...

Daca ar fi sa imi expun regretele, ar fi destule. Pentru dramul asta de fericire de acum, am preferat sa creez suferinta altora. Am crezut ca nu le va pasa, nu vor fi interesati si poate mai bine, se vor gandi ca au scapat in sfarsit de o povara.

Insa, nu a fost asa...M-am inselat amarnic, am avut o impresie proasta.
Dar prin postul asta vreau sa imi cer iertare catre toti cei carora le-am provocat vreo suferinta, le-am distrus visele si sperantele fara sa ma gandesc la consecinte.... Imi cer iertare dar stiu ca nu merit asa ceva... Nu merit nici macar jegul asta de viata, insa mi-a fost dat...


Please, forgive me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu