marți, 16 august 2011

Mi se potriveste foarte bine ...

In incercarea esuata de a-mi face ultimele ore acasa mai frumoase, ca astazi lucrez 9 sau 10 ore....nici nu mai stiu, am inceput sa caut bancuri. Pana acum, nimic care sa ma faca sa ma pis pe mine de ras....
Tot caut, termin mancarea de facut, caut iar...nimic...
La un moment dat, gases un post numit "Cele mai frumoase urari de Craciun".
Avand in vedere ca salariul meu la "Mc Donald's" nu este atat de genial pe cat ma asteptam si avand in vedere ca de fiecare data cand sunt libera trebuie sa fac ore in plus ca vezi doamne nu imi fac toate orele consider ca urmatorul text se potriveste tocmai bine cu situatia data:


Dragul mosului ANGAJAT ,
Iti spun clar si raspicat:
Am primit scrisoarea ta,
Dar m-am sters la cur cu ea.
Si ma pis pe ce-ti doresti,
Nici in vis n-ai sa primesti!
Si daca-mi mai scrii vreodata,
Iti rup gura cu-o lopata!
Nu-l mai cauta pe mosu'
Ca iti face curu rosu.
Mosu` a plecat din tara ,
Ca-i criza financiara!


Deci, o venit criza, va rugam nu ne mai trimiteti cereri absurde si neinteresante. Avem niste venituri colosale dar nu ne permitem sa va marim salariul, sau macar sa va dam o mica prima...Asa ca stati dracului in banca voastra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu