marți, 23 august 2011

Still missing.....

Vreau sa ma intorc in trecut. Sa il mai tin in brate, sau in trecutul in care nu imi pasa de el. Nici eu nu mai stiu. Sunt atat de confuza, pierduta printre ganduri, printre lingurite de finetti si vise aruncate pe geam. Printre drumuri, alei, strazi. Sunt pierduta in lumea mea sumbra, neagra.
Nu ma mai suport. Imi vine sa imi dau pumni in gura, palme peste fata, sa ma bat in cap cu un ciomag. Viata mea se duce dracului, o simt cum se arunca de la 4. Pana si ea a renuntat sa mai spere la ceva bun. Mi-e scarba de tot, de toate, de munca, de somnul de seara.
Imi trec prin minte mii si mii de ganduri...dar cel mai mult predomina gandul de a face ordine printre ele, de a le sorta pe litere, pe prioritate si mai ales pe sertare. Le-as arunca pe toate in fundul curului, le-as lasa dracu si as trai viata asa cum este...fara sa mi-o schimbe nimeni.
Ma trec fiori, ma simt din ce in ce mai pierduta. In curand am impresia ca nu voi mai sti de unde vin, cum ma cheam si ce am facut pana acum. Mi-as dori asta foarte mult. Sa iau  viata de la 0, asa cum am sperat sa o pot face aici... Dar nu prea mi-a iesit.
Sunt satula de toate. Vreau sa iau o pauza ....

TIME OUT !!!!!! PLEASE !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu