vineri, 2 septembrie 2011

MY FISRT LEAPSA ...

Ma omoara plictiseala, nu am chef de dentist, mi-e scarba de munca, nu vreau sa ies afara ... :( Asa ca intru dintr-un blog in altul si gasesc o leapsa...asa ca...am luat-o si eu ... ca deh... ma plictisex teribil ...

1) Luaţi cartea cea mai apropiată, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici rândul al 4-lea.
" Studiile epidemiologice observationale permit studierea unor evenimente"

2) Fără să verificaţi, cât e ora?
9:20

3) Verificaţi!
9:16 ... cam pe acolo

4) Cum sunteţi îmbrăcată?
Maieu si boxeri ... tocmai m-am trezit.

5) Înainte de a răspunde la acest chestionar pe ce vă uitaţi?
aici : http://pumpkinpie94.blogspot.com/

6) Ce zgomot auziţi în afara calculatorului?
Ploaia ...

7) Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
Uhmm...acum 2 zile ...am baut o limonada si o cafea, am vorbit despre nume unguresti caterinca ...

8) Ce ai visat ieri noapte?
Nu-mi amintesc.

9) Când aţi râs ultima oară?

Acum 3 zile.

10) Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?
Un tablou si niste postere din alea cu faraoni ...

11) Dacă aţi deveni milionară peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
Mi-as cumpara un apartament. (si l-as mobila desigur)

12) Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
Smurfs :D

13) Aţi văzut ceva neobişnuit azi?
Da...mi-a disparut bicicleta din scara!!!!!
14) Ce părere aveţi de acest chestionar?
Merge...

15) Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.
Nu am mai mancat de 2 zile.

16) Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi fetiţă?
Uhmmm... Emese :D

17) Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi băiat?
Rares...

18) V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?
Aaaa...sa locuiesc...nu prea...

19) Dacă aţi putea schimba ceva în lume, în afară de politică, ce aţi schimba?
As schimba prea multe...fiecare dupa placul lui ... asa ca nu stau sa insir aici

20) Vă place să dansaţi?
Nope ...

21) George Bush?
Sunt scarbita de tot ce inseamna "conducatori"...

22 )Care a fost ultima chestie pe care ai văzut-o la televizor?
Un meci ... nu mai stiu care ... :))

23) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar? 
Sa il preia cine doreste ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu