luni, 5 septembrie 2011

Sick of it all...




Am luptat ... Pana acum am luptat ca o disperata. Eram dependenta de tine si ma luptam sa nu te pierd. Ma omora incet gandul ca ai putea sa pleci, sa ma lasi singura in camera asta plina de detoate. Ma dor toate cu gandul ca nu mai esti la fel ca inainte. Ca te-am modelat gresit, ca te-am adus in situatia asta. Tu esti prea barbat, iar eu prea copila pentru tine. M-ai luat de crescut, dar acum ma abandonezi. Mi-ai luat toata puterea, mainile, picioarele, iar acum ma lasi sa ma zbat singura intre noi, in relatia asta.
Doare rau de tot ca nu te pot aduce inapoi, ca nu pot da "UNDO" la ce am facut .... Dar nu asta am vrut sa iasa... Am vrut sa te fac sa intelegi ca maturitatea ar insemna sa imi pierd orice iluzie, orice vis, orice speranta. Si tocmai m-am maturizat, sau tocmai am observat ca in sfarsit s-a intamplat ceea ce ti-ai dorit ...

Si acum?! Acum tot ceea ce a mai ramas e doar fetisoara mea de copil. Sunt seaca. Maturitatea a distrus totul. Asta ai vrut si asta ai primit. Sunt mai responsabila, poate prea stresanta, prea trista, prea acaparata de griji, prea indiferenta la ce se va mai intampla, prea satula si poate foarte serioasa.

Aseara a fost ultima data cand am mai putut plange. Acum sunt doar deprimata, dar voi trece peste. S-a secat raul iubirii, s-a secat albia de lacrimi, totul e fad acum, nimic nu mai conteaza. Decat partea materiala, grijile, responsabilitatile. Atat.

Nu-mi mai permit sa fiu un copil, sa rad cu pofta cu care radeam, sa imi mai fac vise...de ce? Visele nu imi dau de mancare, visele nu imi platesc lumina, cablul, netul. Practic, visele nu imi mai trebuie. Sunt inutile si mai rau fac.

Sunt goala. Goala de tine, goala de sperante, de vise, de asteptari, goala de tot.

How can i be happy now? Acum sunt femeia, pe care ai dorit-o ... Acum sunt perfecta pentru tine, dar prea imperfecta pentru mine. Nu ma mai vreau asa, nu imi mai gasesc locul nicaieri, decat in randul oamenilor monotoni, tristi, ingrijorati de ce le va rezerva ziua de maine. Acum sunt in ton cu ceilalti. Acum sunt banala ... Si trista de ceea ce va urma....


Ma ustura stomacul de atatea lacrimi, de atatea nopti nedormite, de atatea zile muncite in scarba. Mi-e sila de atata maturitate, de atatea griji.

Elizabeth Stranger is gone, dead, burried ....


You took the breathe right out of me,
And left a hole where my heart should be ....

Un comentariu:

  1. eu cred ca intotdeauna trebuie sa iti permiti tot . fara limite , cel putin asa sunt eu si asa actionez eu .
    si inca ceva . vise iubire emotii pe care se pare ca le stim cu totii .
    te-am pupat.

    RăspundețiȘtergere